IntroductieBen je klantgericht, weet je van aanpakken en telefoneer je graag? Dan ben je welkom als servicedesk medewerker in een gekend callcenter. We zoeken een enthousiaste, meertalige call agent mét technisch inzicht. Jouw verantwoordelijkhedenAls servicedesk medewerker in het call center ben je het eerste telefonisch aanspreekpunt in opdracht van jouw klant:
Jouw profiel
Ons aanbodAls inbound call agent kom je terecht bij een stabiele en gerenommeerde werkgever
|
https://www.vindazo.be/vacatures/callcenter.html |
Goed artikel? Deel hem dan op:
Gerelateerde berichten:
- Kies voor professionele management coaching Het volgen van management coaching kan onwijs effectief zijn. Het omvat niet alleen het vinden van de juiste mensen voor een bepaalde functie, maar ook...
- After Sales Medewerker Mobility administratief medewerker Introductie Voor een bedrijf dat gespecialiseerd is in technische orthopedie (protheses, orthesen, trolleys, bandages, enz.), Zijn we op zoek naar de mobiliteit van...
- Zo belangrijk is een goede customer journey voor de online klantervaring Iedere ondernemer die online actief is zal beamen dat de digitale wereld hard is. Mede doordat de technologie alsmaar veranderingen doormaakt en er ook steeds...
- Contractmanager Contractmanager Als contractmanager heb jij al enkele jaren ervaring met de inkoop, voorbereiding, aanbesteding en het tenuitvoerleggen van contracten met aannemers, leveranciers en partijen in...
- Wanneer de groepenkast vervangen? Het kan voor iemand heel moeilijk zijn om te weten wanneer een groepenkast vervangen moet worden. Vooral al helemaal als je niet vaak naar een...
- Outplacement Er kunnen verschillende oorzaken of redenen zijn om als werkgever een werknemer een outplacementtraject aan te bieden.Denk bijvoorbeeld aan een arbeidsconflict, een reorganisatie of het...